Uuden Asiantuntijuuden markkinapaikka on pian valmistumassa. Jännittää ja pelottaa. Ihan normaali tila siis. Kyseessähän on Bizfit -mobiilityökalu, jonka avulla liiketoiminnan viisaus on löydettävissä yrityksen haasteisiin muutamalla klikkauksella. Tilaa ja kehityt. Parhaillaan etsimme osaajia palveluumme.

Osaaja tekee itsestään profiilin palveluun. Tarkoituksena on antaa selkeä asiakaslupaus; mitä saat kun tilaat minut. Tämä herätti ajattelemaan millaisia asiantuntijuuden tyyppejä on ja miten tärkeää palvelun ostajalle on ymmärtää, millaista asiantuntemusta hän kullakin hetkellä tarvitsee.

Konkreettisia neuvoja, johdattamista vai kokenut keskustelukumppani?

Liiketoiminnan haasteet ovat moninaisia, ja valitsemalla väärän kaltaisen valontuojan, yrityksen ja yrittäjän ongelmat voivat moninkertaistua. Jos hetki vaatii konkreettisia neuvoja, miten saavuttaa jokin tietty tavoite, on hyvä varmistua, että asiantuntijalla on omakohtaista kokemusta ratkaisuista. Jos taas tavoite on epäselvä, voi valmentaja osaamisellaan johdattaa, oppimisen kautta, kirkastamaan toivottuja päämääriä. Meillä kaikilla on ympärillämme hienoja esimerkkejä onnistumisista ja menestyksestä. Jos itsellä on halu tavoitella kasvua ja olla johtava toimija omalla alallaan, voi mentori omalla kokemuksellaan luoda oivaltamisen hetkiä. Yksinkertainen vinkki voisi olla, että hankkii itselleen keskustelukumppaniksi henkilön, jonka aikaansaannoksia ihailee.

Bizfitissä me puhumme Uudesta Asiantuntijuudesta. Sillä tarkoitamme ihmisiä ja uusia osaamisen välittämisen tapoja, jotka eivät vielä ole yritysten arkipäivän apuna. Haluamme mahdollistaa uusien valmentajien, mentoreiden ja asiantuntijoiden tulon markkinoille. Se nopeuttaa yritysten kasvua!

Haemme rohkeita ja osaavia ihmisiä mukaan kehittämään yrityksiä ja kehittymään tuloksen tekijöiksi. Tervetuloa Bizfitiin.

Kirjoittaja on Bizfitin toinen perustaja ja yrityksen operatiivinen johtaja.